Zdjęcia i relacje z koncertów, wydarzeń i festiwali. I trochę streeta.

Zdjęcia z Access Fest w Szajbie

Access Fest w klubogalerii Szajba we Wrocławiu - Assymetry PartyAccess Fest w nowootwartej Klubogalerii Szajba to wydarzenie ze wszechmiar nietypowe – i co tu dużo mówić: awangardowe.

Dźwięki dobiegające zza konsolety trudno nazwać muzyką, lecz w połączeniu z nieokiełznaną(i z pozoru przypadkową) wizualizacją tworzy się narkotycznie zaraźliwa mieszanka kakofonicznej psychodeli i asymetrycznego absurdu… Na dłuższą metę słuchać się tego nie dało, ale za to towarzystwo przy barze nie zawiodło! 🙂

Wystąpić mieli:  Bloodcrisis, Agnespies, Rekombinacja, Kombinat A.D., Jesus is a Noise Commander, Hypotrochoid, ReBeL, Sunus

Obszerny opis na portalu pik.wrocław.pl TUTAJ

3 Komentarze

  1. M.

    Czarnowłosa czarownica 🙂 Widziałem ją swego czasu na żywo…ona mnie z resztą też…powiedziała, że widzi, iż się z niej śmieję…a ja się tylko uśmiechałem…chciałem, żeby poszła za mną…no ale nie poszła 🙂

    15 kwietnia 2010 o 17:41

    • Czarownica

      I Co rzuciała urok czy postrach :P?

      22 kwietnia 2010 o 10:25

  2. Pingback: Industrial Festival – Day 1 « Fotowyn(at)urzenia – Blog

Skomentuj

